Vi søger en IT-konsulent med regnskabsmæssig forståelse og interesse

7. oktober 2021

IT-konsulent med regnskabsmæssig forståelse og interesse


Vil du være en del af et dynamisk, fagligt og serviceminded konsulentteam, der brænder for at hjælpe og udvikle vores forsyningskunder?


Vi søger en initiativrig og selvstændig person til vores konsulent- & supportafdeling, der brænder for at levere den allerbedste service til vores forsyningskunder. Du skal have flair og stor interesse for IT-systemer og gerne en solid regnskabsmæssig forståelse.


Vi varetager alle opgaver inden for support, konsulentopgaver, undervisning, administration af varme- og vandværker og deltager aktivt i udviklingen af vores brancheløsninger til forsyningssektoren. Disse omfatter bl.a. et komplet ERP-system til finans og forbrugerafregning, et business intelligence system, der skaber overblik og indsigter i forsyningsvirksomheders mange data samt app-løsninger målrettet private forbrugere og forsyningsvirksomhedernes tekniske personale.


Vores konsulent- & supportafdeling består udover dig af 11 dedikerede og fagligt stærke kollegaer.


Din profil

- Du har en IT-uddannelse suppleret med solid regnskabsmæssig forståelse, eller du har en tung regnskabsmæssig uddannelse med stor indsigt og interesse i IT-systemer

- Du har kendskab til IT på superbrugerniveau

- Du har stor erfaring med bogføring og regnskab

- Kendskab til Business Central er en fordel, men ikke et krav

- Kendskab til BI-løsninger er en fordel, men ikke et krav

- Du har meget gerne erfaring fra lignende stilling - Du er struktureret, har overblik, kan holde fokus og følge opgaverne til dørs

- Du kan bevare overblikket i en til tider hektisk hverdag

Dine opgaver

- Rådgivning, vejledning og support til brugere

- Konsulentopgaver – som udføres både hos os selv og hos kunden

- Deltagelse i videreudviklingen af vores IT-brancheløsninger

- Undervisning af slutbrugere

- Vedligeholdelse og udarbejdelse af dokumentation

- Ad hoc-opgaver


Du vil i startfasen gennemgå et oplæringsforløb i brugen af vores løsninger.


Bliv en del af Softværket

Du bliver en del af en spændende organisation, hvor dine kollegaer, ligesom dig, brænder for at forbedre og udvikle forsyningsbranchen ved at tilbyde markedets bedste og mest innovative IT-løsninger og services. Hertil kommer gode ansættelsesforhold og et positivt arbejdsmiljø, hvor fokus er på kunder, kollegialt samarbejde og god balance mellem arbejds- og privatliv. Vi tilbyder en fleksibel arbejdsplads med frihed og ansvar samt mulighed for at arbejde hjemme. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer om ugen. Aflønning i henhold til kvalifikationer. Derudover tilbydes en god pensionsordning, sundhedsforsikring, massageordning og en attraktiv kantineordning.


Ansøgningen med CV sendes pr. mail til HR-chef Majbritt Lorenzen, ml@softvaerket.dk, senest den 24. oktober 2021, mærket ”Konsulent”.

Såfremt du ønsker at fremsende ansøgningen sikkert, kan det ske via vores hjemmeside. Emnefeltet skal da være udfyldt med ml@softvaerket.dk

Samtaler afholdes løbende.

Jobstart vil være 1. december 2021 eller 1. februar 2022.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Konsulent- og supportchef Peter A. Carstensen på tlf. 7632 1250 eller mail pac@softvaerket.dk. 

DOWNLOAD
IT Konsulent 2021