Automatiske LER-besvarelser

Auto|LER - Spar tid og bevar overblikket

Med vores nye Auto|LER-løsning kan ledningsejere automatisk udlevere ledningsoplysninger og derved spare tid og ressourcer uden at miste overblikket. Blandt løsningens mange fordele kan fx fremhæves:

• Erfaringsmæssigt kan ca. 90% af alle forespørgsler håndteres helt elektronisk
• Forespørgsler til manuel behandling forberedes i systemet, således at man blot skal tilføje nye dokumenter/fjerne andre inden afsendelse
• Ny og moderne cloudbaseret platform
• Giver overblik og har et enkelt og brugervenligt design
• Avanceret søgning og digital ledningsudlevering i gængse formater
• Forberedt til at kunne håndtere kravene i den nye LER-lov

Auto|LER Graveforespørgsler

Ved graveforespørgsler sender Auto|LER det ansøgte området i det ønskede papirformat (PDF-filer) samt digitale format (GIS eller CAD) direkte til graveaktøren og som kopi til ledningsejer. Samtidig får LER besked om, at forespørgslen er behandlet.

Automatisk forsendelse og registrering af data

Dine forespørgsler lagres på webserveren, hvorfra graveaktøren i en tidsbegrænset periode kan downloade dem via et link. Ledningsejerne kan følge status på de graveforespørgsler, der er anmodet om.

 
AUTO|LER
Hent produktblad

 
Kommende | KURSER
Tilmelding via Serviceprogrammet