Tidsregistrering til forsyninger

Med Forsyning|FOF i skyen er du helt klar til at leve op til kravene om elektronisk tidsregistrering.

Digital tidsregistrering - gjort helt enkelt

Elektronisk tidsregistrering er blevet et krav for alle danske arbejdspladser.

Og for din forsyning betyder det, at I skal give jeres medarbejdere adgang til et digitalt tidsregistreringssystem, hvor de kan indtaste deres daglige arbejdstimer.

Det gør vi helt enkelt for jer med JobManager - vores tidsregistreringsløsning, som er integreret med Forsyning|FOF i skyen. 

Det betyder, at løsningen er let at implementere, når du allerede er i skyen - og så er den ikke mindst brugervenlig og intuitiv, så alle på værket hurtigt kan komme i gang med at registrere deres timer.

Sådan fungerer løsningen

Du får en tidsregistreringsløsning, som er dybt integreret med cloud-versionen af vores forbruger- og finanssystem, Forsyning|FOF.

Det betyder, at du og dine kollegaer kan registrere jeres timer fra enhver browser. Også på mobilen, når I er på farten.

Samspillet med Forsyning|FOF i skyen gør desuden, at JobManager kan give værdi i projektstyring og hjælpe jer med at effektivisere jeres processer.

Som standard får du med JobManager:

  • Tidsregistrering af komme/gå-tider

  • Tidsregistrering af sager
    Hvad end det er administration, produktion eller distribution, kan du gennem JobManager registrere, hvilke sager du arbejdede på, samt eventuelle undersager. 

Du kan desuden lave lønklargøring med JobManager - her sendes medarbejdernes registreringer til lønbureauet, som danner lønsedlerne ud fra disse data.

Lønklargøring kræver en individuel opsætning alt efter forsyningens størrelse og jeres behov.

Ring og hør mere

Vil du gerne vide mere om vores tidsregistreringsløsning, JobManager?

Ring til din kontaktperson - så finder I sammen ud af, hvordan vi kan understøtte netop din forsynings behov med løsningen.

 
FORSYNING | FOF
Hent produktblad

 
Kommende | KURSER
Tilmelding via Serviceprogrammet

//