Vi søger en serviceminded Business Central-konsulent

14. november 2023

Vi søger en serviceminded Business Central-konsulent

Vil du være med, når vi flytter mere end 400 danske varme- og vandforsyninger til en helt ny administrationsløsning baseret på Business Central?

Lige nu søger vi to Business Central-konsulenter, som kan understøtte vores mange kunder i overgangen til deres nye Business Central-løsning.

Det gælder både i konverteringen, undervisningen i det nye system og den efterfølgende daglige kundekontakt.

Derfor er det vigtigt, at du har erfaring med Business Central, en stærk regnskabsmæssig baggrund og er god til at kommunikere i øjenhøjde.

Som Business Central-konsulent bliver du en værdifuld del af Softværkets konsulent- og supportafdeling og vil dagligt komme til at arbejde sammen med en masse engagerede kollegaer – og ikke mindst det, vi godt tør kalde Danmarks bedste kunder.

Vi er en anerkendt leverandør til forsyningsbranchen – særligt de danske fjernvarmeværker. Du kan derfor forvente at komme ind i branche, hvor udviklingen går stærkt, og hvor du konstant vil møde nye, spændende opgaver, for at vi kan understøtte sektoren.

Dine arbejdsopgaver

  • Konvertering og implementering til Business Central
  • Konsulentopgaver
  • Undervisning
  • Support og daglig kundekontakt

Dine kvalifikationer

Erfaring som Business Central-konsulent

  • Uddannelsesmæssig baggrund inden for regnskab og økonomi
  • Erfaring med anlægskartotek
  • Kendskab til sagsstyring i Business Central
  • Gerne kendskab til Payment Management
  • Teknisk velfungeret og kan kommunikere i øjenhøjde med vores brugere
  • Bidrager til et miljø med høj faglighed og kollegial sparring

Dit nye job

Softværket er en spændende organisation, hvor dine kollegaer, ligesom dig, brænder for at forbedre og udvikle forsyningsbranchen ved at tilbyde markedets bedste og mest innovative IT-løsninger og services.

Stillingen er på 37 timer om ugen på vores kontor i Kolding – med mulighed for hjemmearbejde.

I Softværket får du gode personaleforhold. Det gælder blandt andet en pensionsordning, sundhedsforsikring, fantastisk kantineordning og massageordning.

Hos os er det medarbejderne, der gør forskellen. Derfor er det vigtigt for os, at du trives og får gode muligheder for at udvikle dig i jobbet. Når du starter hos os, oplever du hurtigt vores uformelle kultur med masser af arbejdsglæde.

Udover dig består vores konsulent- og supportteam af 18 kompetente medarbejdere.

Sådan søger du

Send din ansøgning og CV til HR-chef, Majbritt Lorenzen, hr@softvaerket.dk, senest den 29. november 2023 mærket ”Business Central-konsulent”.

Ansøgningen kan fremsendes sikkert via vores hjemmeside. Emnefeltet skal da være udfyldt med hr@softvaerket.dk.

Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning til os hurtigst muligt.

Nærmere oplysninger på tlf. 7632 1250, Teamleder Christian Klerke eller Konsulent- og supportchef Peter A. Carstensen.

Du kan læse mere om Softværket her.