Vi søger en Økonomikonsulent

18. oktober 2023

Vi søger en økonomikonsulent

Har du lyst til at blive del af en spændende IT-virksomhed og et stærkt team, der er kendt for fantastisk service og have det sjovt sammen?

Lige nu søger Softværket en ny kollega med stærk økonomisk baggrund til vores Konsulent- og supportafdeling. Dine kerneopgaver bliver administration af varme- og vandværker med tæt kundekontakt samt mindre konsulentopgaver.

Du skal være klar til, at der til tider er fart på. Som leverandør til forsyningsbranchen – og særligt de danske fjernvarmeværker – går udviklingen stærkt i Softværket, og der skal løses mange nye opgaver for at understøtte sektoren.

Hos os er det medarbejderne, der gør forskellen. Derfor er det vigtigt for os, at du trives og får gode muligheder for at udvikle dig i jobbet. Når du starter hos os, oplever du hurtigt vores uformelle kultur med masser af arbejdsglæde.

Vi samarbejder tæt om at skabe gode resultater for vores kunder, og vi værner om det positive arbejdsmiljø, kollegialt samarbejde og en god balance mellem arbejds- og privatliv. Vi har et unikt samarbejde med vores kunder, som vi også er ejet af, og er sat i verden for at pleje deres IT-interesser og services.

Dine arbejdsopgaver

Udover dig består vores Konsulentteam af 18 kompetente medarbejdere, som varetager support til forsyningernes finans- og afregningssystemer, konsulentopgaver, undervisning og administrationsservice til vores brugere. Som økonomikonsulent bliver du en fast del af vores administrationsservice, som assisterer med bogholderi, forbrugsafregning og regnskab for varme- og vandforsyninger.

Du vil desuden kunne få mindre konsulentopgaver, og der vil være mulighed for undervisningsopgaver på sigt – både hos os selv og ude hos kunderne. Vi sørger for at klæde dig godt på i vores programmer, så du er klar til og tryg ved at hjælpe vores kunder med at få mest muligt ud af løsningerne.

Hvem er du?

Du er selvstændig og omhyggelig – og sætter en ære i at finde den helt rette løsning til vores kunder. Samtidig er du god til at arbejde struktureret i en hverdag, der hurtigt kan forandre sig. Vi forestiller os desuden, at du har erfaring fra en lignende stilling. Følgende kvalifikationer er en klar fordel:

  • En regnskabsmæssig uddannelse
  • Stor erfaring med bogføring og regnskab
  • Kendskab til IT på superbrugerniveau
  • Gerne kendskab til Business Central

Dit nye job

Du bliver en del af en spændende organisation, hvor dine kollegaer, ligesom dig, brænder for at forbedre og udvikle forsyningsbranchen ved at tilbyde markedets bedste og mest innovative IT-løsninger og services.

Stillingen er på 37 timer om ugen inklusive frokostpause. Arbejdsstedet er kontoret i Kolding, som du deler med 57 fantastiske kollegaer. Der er gode muligheder for hjemmearbejde. Som medarbejder i Softværket får du gode personaleforhold – heriblandt pensionsordning, sundhedsforsikring, fantastisk kantineordning og massageordning.

 

Interesseret?

Send din ansøgning og CV til HR-chef Majbritt Lorenzen, hr@softvaerket.dk, senest den 4. november 2023 mærket ”Økonomikonsulent”. Ansøgningen kan fremsendes sikkert via vores hjemmeside under Kontakt os. Emnefeltet skal da være udfyldt med hr@softvaerket.dk.

Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning til os hurtigst muligt. Nærmere oplysninger på tlf. 7632 1250, Konsulent- og supportchef Peter A. Carstensen.

 

Link til job opslag.